Klacht Albert Heijn: Zelfscan niet sneller door steekproef

Klachtnummer
# 446916
Gebruiker
Schaareman1
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik kies voor zelfscan ondat:
1 Ik ben sneller klaar afrekenen
2 Ivm Corona raak ik zo min mogelijk aan en kom zo min mogelijk binnen 1,5 m

Door de steekproef:
1 Duurt lang met afspreken (dubbel werk)
2 Er komt een medewerker binnen 1,5 m kans op besmetting corona
3 onduidelijk waarom pinbetaling niet lukt (zoals het lijkt). Dit is stresvol.
4 Ik laat niet graag mijn pinpas onbeheerd achter.
5 Het is niet voor mij en andere klanten niet duidelijk waarom ik eruit gepikt word (weet ondertussen beter) wederom stresvol.

De oplossing

Plaats gewoon poortjes zoals bij gewone kassa. Bij diefstal gaat deze loeien. Tevens mag AH ervan uitgaan dat de meeste mensen eerlijk zijn en geen dieven. Na controle het vergeten product alsnog scannen en betalen. Rent/loopt dief weg zijn er camera's.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Albert Heijn hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Albert Heijn?