Wij vinden dat Albert Heijn hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Albert Heijn: zie boven
Details
De klacht
Ik schafte 24-05-19 een Grill Guru Kamado Compact bij Albert Heijn.Dit was een aktie, AH adverteerde dat je dmv aankoop van een voucher van E199.00 je de Grill Guru kon kopen twv E349.00. We zijn heel blij met de aanschaf.
Toen ben ik op zoek gegaan naar een regenhoes op internet.
Tot mijn verbazing blijkt dat de Grill Guru twv E349.00 geleverd wordt met diverse accessoires, waaronder de regenhoes. Enkele leveranciers: Bol.com, Cool Blue, Bax Totaalrecreatie...
Wat AH levert is dus een kale GURU,, dus geen waarde van E349.00...
Dit is volgens mij misleiding, en vind dit een slechte zaak van AH.
Als ik nu een (regen)hoes aanschaf moet ik daar E60.00 voor betalen. Ik vind dit een hele vervelende situatie en baal ervan.
Ik heb contact gehad met GURU, zei zeggen dat AH de actie bepaald en AH zegt dat ik hiervoor bij GURU moet zijn.. Kortom "van het kastje naar de muur"
Ik vind dat AH minstens dus de regenhoes erbij hoort te leveren.
De oplossing
In gesprek en in ieder geval de regenhoes leveren.Dan is de waarde pas E199.00 + E59.95 =E258.95Ik heb een aanschaf bon.
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.