Klacht Albert Heijn: zoekgeraakt pakket

Klachtnummer
# 45899
Gebruiker
Franke
Datum
0 reacties

Details

De klacht

16 november 2013 heb ik een pakket voor McGregor ingeleverd bij Albert Heijn Limmen.
Tot op heden is het pakket niet aangekomen bij geadresseerde. Ik heb gebeld, gemaild en gesproken met medewerkers van: AH, Bol.com. Postnl en Mcgregor. Helaas wordt ik nergens geholpen. Ik ben van mening dat Albert Heijn dit probleem dient op te lossen. Ik heb immers daar het pakket ingeleverd en heb daar de bewijzen voor. Helaas denkt AH hier anders over. Zij zien dit als mijn verantwoordelijkheid. Ik had namelijk het pakket niet bij hun moeten afgeven, want AH is geen Kialapunt. Wel vreemd dat op beide bonnetjes die ik meekreeg een Kiala-logo staat! Ik zou graag de 129.95 euro die het pakket waard is vergoed zien van AH. Ik ben van mening dat er bij AH iets is misgegaan en dat zij en niet ikzelf verantwoordelijk ben voor dit probleem.

De oplossing

Vergoeding van het bedrag, te weten 129,95 euro

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Albert Heijn hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties