Klacht Albert Heijn: zuivelvervangers schappen leeg: meer regel dan uitzondering

Gijsje

Als zijnde intolerant voor lactose, maak ik veel gebruik van zuivelvervangers (m.n. ongezoete amandelmelk, sojayoghurt etc.). Aangezien de A-merk varianten erg duur zijn, ben ik blij met ah eigenmerk zuivelvervangers. Het is echter altijd maar de vraag of ze in de schappen liggen. Ik kom speciaal voor deze producten naar de albert heijn, terwijl andere supermarkten een stuk dichterbij zijn, maar teleurstelling is meer regel dan uitzondering. Ik zou het erg op prijs stellen als jullie iets aan deze beschikbaarheid zouden kunnen doen. Op dit moment koop ik bijna alles bij de albertheijn, maar als deze producten toch nooit beschikbaar zijn, fiets ik er voortaan niet meer een heel stuk voor om!

verbetering van zekerheidsgarantie van de beschikbaarheid van producten (amandelmelk ongezoet) (in Nijmegen, aangezien ik niet weet hoe het elders is geregeld)

Ook een klacht indienen over Albert Heijn?