Klacht Albert Schweitzerziekenhuis: Wordt niet serieus genomen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 459627
Gebruiker
Murat
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vandaag tussen 17:45/18:00 een melding verricht van een open diepe handpalm van mijn 10 jarige zoon. De mevrouw aan de lijn gaf afspraak over een uur. Mijn vrouw deed eigenwijs en reed gelijk naar de spoedeisende hulp en hij is doorgaans naar de operatiekamer binnengehaald.

De oplossing

Opheldering of aanscherping bel procedure.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Albert Schweitzerziekenhuis hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Murat
Datum
Uiteindelijke oplossing
Excuses
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Albert Schweitzerziekenhuis?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen