Klacht Alcatel: Lange reparatie tijd en niet waargemaakte beloftes

Klachtnummer
# 30221
Gebruiker
LindaHoets
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een Alcatel OT991, een toestel van nog geen 6 maanden oud. Deze stopte ermee en ik moest het toestel opsturen naar Solid Visions die de telefoon zou repareren. We zijn nu een maand verder en mijn toestel is nog steeds niet gerepareerd. Men zit nog steeds te wachten op onderdelen??? Begin deze week kreeg ik van Solid Visions een mail dat ik voor het einde mijn toestel terug zou ontvangen.
Nu blijkt vandaag (einde van de week) dat ze nog steeds op onderdelen zitten te wachten en dat ik voorlopig mijn toestel niet terug krijg. Ik heb toen een nieuw toestel geeist, hij is tenslotte nog maar 6 maanden oud. Die krijg ik niet omdat Alcatel deze niet geeft, hij is tenslotte aangemeld voor reparatie, dien maar klacht in bij Alcatel.
Maar die zijn bijna niet te bereiken en verwijzen me weer door naar Solid Visions in Rijswijk. Ik kom er dus niet uit met een van de bedrijven.
Word van het kastje naar de muur gestuurd en ik ben niet de enige.

De oplossing

Binnen 3 dagen een gerepareerd toestel of een nieuw toestel.
Het is een toestel van 6 maanden oud en ik mag een goed produkt verwachten.
Niet een die binnen een half jaar niet meer werkt. Moederbord heeft het nl begeven.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Alcatel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Alcatel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen