Klacht Alcatel: Reparatie Alcatel tablet

Klachtnummer
# 41644
Gebruiker
Yvonne
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 4 september jl. heb ik voor de 2e keer mijn tablet ter reparatie aangeboden bij expert in krimpen aan den IJssel. (In garantietijd) Tot op heden heb ik hem nog steeds niet terug. Het is inmiddels bijna 3 maanden geleden. Ik heb verschillende keren contact gehad maar niets mee bereikt.

De oplossing

Omdat het al zo lang duurt en het nog steeds in garantietijd is en de manier waarop ik te woord ben gestaan wil ik m'n geld terug zodat ik ergens anders een tablet kan gaan kopen. Ze hebben me na 2 maanden aangeboden om een nieuwe uit te zoeken , maar ik moest het bedrag wat er boven kwam zelf bij betalen, dit heb ik niet gedaan, dat is geen tegemoetkoming. Ze hadden geen tablet in dezelfde prijsklasse.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Alcatel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Alcatel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen