Klacht Aldi: Bedorven voedsel en onbeschofte bedrijfsleidster.

Klachtnummer
# 565141
Gebruiker
Duurkoop
Datum
3 reacties

Details

De klacht

De afgelopen twee dagen heb ik last van een buikgriepje gehad. De vegetarische wokreepjes die ik deze week bij de ALDI in Heerhugowaard had gekocht bleken maar liefst een MAAND over de datum!

Ik ging dus vandaag naar de ALDI en vroeg aan de kassière of ik de bedrijfsleidster mocht spreken. De kassière heeft de bedrijfsleidster meerdere keren opgeroepen totdat deze eindelijk kwam. Met een chagrijnige blik vroeg de bedrijfsleidster wat ik kwam doen. Nadat ik vertelde over de buikgriep en de houdbaarheidsdatum van de wokreepjes pakte ze de verpakkingen af en smeet ze naast de kassière neer. Zonder ook maar een woord tegen mij te zeggen richtte ze zich tegen de kassière en snauwde: "hier had je mij niet voor hoeven roepen, dit kun jij gewoon zelf retourneren". Daarna liep ze zonder mij zelfs maar aan te kijken snel weer weg, helemaal naar achteren en dook daar het magazijn in.

Van de kassière kreeg ik daarna nog te horen dat de vriezer recentelijk defect is geweest.

De oplossing

Compensatie voor de buikgriep en gepaste actie op het gedrag van de bedrijfsleidster. Ik heb foto's genomen van de kassabon, verpakkingen en de lege (defecte?) vrieskast waar de wokreepjes voorheen lagen.

3 reacties

  1. Auteur
    Duurkoop
    Datum
    Net als de bedrijfsleidster in de winkel, loopt ALDI ook hier weg voor problemen.
  2. Auteur
    Duurkoop
    Datum
    In de winkel nooit bijna meer dan twee medewerkers aanwezig. Op kantoor ook niet ofzo?
  3. Auteur
    Duurkoop
    Datum
    Blijkbaar zitten de medewerkers van de ALDI net zo vaak achter een computerscherm als achter de kassa.

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Aldi?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen