Opgelost door ALDI: Bijpinnen niet meer mogelijk?!?!

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 480897
Gebruiker
De Schutter
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Zojuist bij de Kassa in Aldi Leiden Stationsplein verzocht om bij te pinnen, wat ik regelmatig doe. Helaas helpt niet elke cassiere er aan mee, maar dit keer krijg ik te horen dat bijpinnen niet meer mogelijk is. Is dit echt waar? Bijpinnen kan niet meer bij de Aldi?

Graag een opheldering. Als het beleid landelijk echt is aangepast leg ik me erbij neer, maar anders is er gewoon recht in mijn ogen gelogen en dat waardeer ik als klant niet.

Gewenste oplossing

Graag duidelijkheid of bijpinnen werkelijk niet meer mogelijk is. Indien dat niet het geval is; graag personeel aansturen niet moeilijk te doen over bijpinnen.
Geboden oplossing
Aldi heeft contact opgenomen en een heldere uitleg gegeven. Hopelijk wordt er in de toekomst beter afgestemd met medewerkers over bijpinnen.
Status
opgelost
Beoordeling
content

1 reactie

  1. Auteur
    Aldi
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Yeung,

    Wij hebben uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,
    Uw ALDI-team

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over ALDI?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen