Klacht Aldi: brutale personeel Aldi van hogendorplaan!!!

fgz

geachte heer/mevrouw,

Op zaterdag 05.12.2015 is mijn moeder rond een uur of 15.15 uur boodschappen wezen doen bij Aldi op de van hogendorplaan in Vlaardingen. Dit is een supermarkt waar ik ook dagelijks mijn boodschappen doe. Echter is zij zaterdag op een zeer brutale en arrogante manier behandeld!! Ze heeft een hoeslaken gevonden op de koopjeshoek waar een sticker op zat, dus is ze netjes naar de kassa gelopen om te vragen wat sit hoeslaken dus zou kosten. Het jongeman achter de kassa gaf aan het aan zijn collega te vragen omdat hij het ook niet wist. Toen begon het, het ZEER BRUTALE personeel (beetje dik met blond haar) kwam aanlopen, pakte het hoeslaken aan en "GOOİDE" deze naar het achterste kassa met nog eens een brutale spraak "potverdikke ik ben het helemaal zat met jullie en heb hier geen zin meer in!!! en smijtte het hoeslaken naar de kassa!! hierop reageerde een andere klant om zo voor mıjn moeder op te komen "wat bent u een brutale personeel zo mag u absoluut nıet omg

dat ze mij gaat excuseren en uiteraard verwacht ik dat ze er op aangesproken gaat worden, zodat niet andere mensen nog de dupezijn van die onpasselijk brutale gedrag!!!

Aldi is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Aldi?