Klacht Aldi: De bedrijfsleider en de districtsmanager hebben onzorgvuldig en onprofessioneel gehandeld.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 446821
Gebruiker
AANZET
Datum
1 reactie

Details

De klacht

In januari naar kinderen sloppenwijk Manilla voor brengen 10 x mens erger je niet. Hierover sprak ik cassiere. Reageerde leuk en ik gaf haar mijn telefoonnummer om foto's kids te kunnen sturen. Geen reactie en dus vroeg ik haar 2 weken geleden om haar telefoonnummer. Op 19 mei aangesproken in de winkel en of ik wou tekenen voor een winkelverbod van 1 jaar. Niet gedaan!! Bedrijfsleider; U bent man 60 jaar (hoe weet hij dat?) Zij is 16 jaar (hoe weet ik dat?). Hij doet alsof ik met het kind een relatie wil. De zieke geest. Ook had hij het besproken met de districts manager en anderen. Laster en smaad? Onheus bejegend? Onzorgvuldig door geen HOOR en WEDERHOOR.

De oplossing

Ik wil vanuit het hoofdkantoor een schriftelijk excuus voor deze gang van zaken. Het winkelverbod was onrechtmatig gegeven. Er was geen overlast en geen strafbaar feit. De bedrijfsleider had hoor en wederhoor moeten toepassen en daarna alleen contact met de districtsmanager mogen hebben. De districtsmanager had de kwaliteit moeten bewaken maar liet het ook afweten. Ik voel mij in mijn goede naam en eer aangetast en overwegen aangifte van laster en smaad. Nergens in de huisregels staat dat enig sociaal contact met werknemers is verboden.

ALDI wees sociaal en erger je niet zo snel. Op speciaal verzoek wil ik de foto's kinderen sloppenwijk Manilla wel sturen. Oh ja en #DOESLIEF

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Aldi is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    AANZET
    Datum
    Ok Aldi wie niet horen wil die gaat het voelen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
AANZET
Datum
Uiteindelijke oplossing
excuus voor de hele gang van zaken. In het vervolg hoor en wederhoor toepassen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Aldi?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen