Opgelost door Aldi: Door fietsfabrikant Prophete worden geen onderdelen gestuurd

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 486972
Gebruiker
L. Roozeboom
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Betreft: E-bike Aldi type 5490 Prophete, aankoop 13-07-2020, storing LCD niet opgelost.
Inmiddels heb ik 4 x een bezoek gehad van een monteur van Fietsned, op 30 aug, 10 sept, 24 sept en 1 oktober. Allemaal voor het probleem met het LCD stuurscherm dat niet juist werkt.
Nu start het LCD helemaal niet meer op. Het blijkt kapot te zijn. Een nieuwe bestellen duurt nu al 7 weken. Ik ben zeer teleurgesteld.
Bij telefonische navraag bij de pechhulp Fietsned blijkt dat Prophete helemaal geen onderdelen verstuurt.
Zo is de e-bike onbruikbaar geworden.

De oplossing

Een vervanging LCD display of retour fiets

2 reacties

  1. Auteur
    L. Roozeboom
    Datum
    Hopelijk kan ALDI zorgen dat garantieafspraken worden nagekomen door de fabrikant. Voor mijn e-bike van Prophete worden geen onderdelen gestuurd.
    De Pechhulp Fietsned is al 4 keer geweest zonder mij verder te helpen. Graag wil ik dat ALDI mij helpt met een oplossing.
  2. Auteur
    Aldi
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Roozeboom,

    Wij hebben uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,
    Uw ALDI-team

Uiteindelijke oplossing

Auteur
L. Roozeboom
Datum
Uiteindelijke oplossing
Zij vinden ook dat de fabrikant te lang op zich laat wachten met verzending onderdelen. Aldi biedt aan de fiets terug te nemen door plaatselijk filiaal en het aankoopbedrag terug te betalen.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Aldi?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen