Opgelost door Aldi: Door fietsfabrikant Prophete worden geen onderdelen gestuurd

L. Roozeboom

Betreft: E-bike Aldi type 5490 Prophete, aankoop 13-07-2020, storing LCD niet opgelost.
Inmiddels heb ik 4 x een bezoek gehad van een monteur van Fietsned, op 30 aug, 10 sept, 24 sept en 1 oktober. Allemaal voor het probleem met het LCD stuurscherm dat niet juist werkt.
Nu start het LCD helemaal niet meer op. Het blijkt kapot te zijn. Een nieuwe bestellen duurt nu al 7 weken. Ik ben zeer teleurgesteld.
Bij telefonische navraag bij de pechhulp Fietsned blijkt dat Prophete helemaal geen onderdelen verstuurt.
Zo is de e-bike onbruikbaar geworden.

Een vervanging LCD display of retour fiets

L. Roozeboom
    Hopelijk kan ALDI zorgen dat garantieafspraken worden nagekomen door de fabrikant. Voor mijn e-bike van Prophete worden geen onderdelen gestuurd.
    De Pechhulp Fietsned is al 4 keer geweest zonder mij verder te helpen. Graag wil ik dat ALDI mij helpt met een oplossing.
    Aldi
    Geachte heer/mevrouw Roozeboom,

Wij hebben uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

Uw ALDI-team

L. Roozeboom
Zij vinden ook dat de fabrikant te lang op zich laat wachten met verzending onderdelen. Aldi biedt aan de fiets terug te nemen door plaatselijk filiaal en het aankoopbedrag terug te betalen.

Ook een klacht indienen over Aldi?