Klacht Aldi: Flessen bon niet meer in kunnen leveren binnen 2 weken

Klachtnummer
# 535970
Gebruiker
olafels
Datum
0 reacties

Details

De klacht

ik heb op 21 april 2021 boodschappen gedaan bij Aldi Laakweg Den Haag en daar ook legen flessen in geleverd, maar vergeten de bon te laten verrekenen. ik ben door omstandigheden een tijdje weg geweest uit Den Haag. nu vandaag (4 mei 2021) weer boodschappen kunnen doen bij Aldi en ik wou de flessen bon in leveren, maar dit was niet mogelijk omdat de tijd verlopen zou zijn - hier zit dus nog geen 2 weken tussen, ik vind dit diefstal van de Aldi naar de klant.

De oplossing

toch deze bon nog in kunnen leveren

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Aldi is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Aldi?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen