Klacht Aldi: gaat erg hard achteruit.

Klachtnummer
# 312904
Gebruiker
sandygirl
Datum
1 reactie

Details

De klacht

aldi tilburg transvaalplein steeds meer lege vakken. slecht bijgevuld.krijg steeds antwoord dat het fout is gegaan met de bestelling en dat er slecht geleverd wordt.!!!!

De oplossing

1 reactie

  1. Auteur
    Aldi
    Datum
    Geachte mevrouw Van der Pennen,

    Wij hebben uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over
    de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,
    Uw ALDI-team

Ook een klacht indienen over Aldi?