Klacht Aldi: garantie tablet

f.heidsma@kpnplanet.nl

Januari 2014 kids tablet gekocht bij Aldi. 3 jaar garantie. Sept j.l. tablet (enige tijd niet gebruikt) doet niets. Via info internet tablet weten te resetten naar fabrieksinstellingen: met aangesloten lader werkt tablet normaal, na afkoppelen lader is tablet dood. Mail naar reparatiedienst Eldohm: geen reactie. Gebeld (0900 nr) met Eldohm. Zij denken dat de accu vervangen moet worden. Volgens Eldohm is garantie op accu 6 maanden. Nieuwe kost € 48,- Vind ik te duur gezien de aanschafprijs v.d. tablet. Ongerepareerd retour kost € 25,- In garantievoorwaarden niets over beperkte garantie voor accu. Accu, die volkomen dood is, is kapot en niet versle-ten, zou onder garantie moeten vallen. Misschien is er een andere oorzaak.
Mijn dilemma: Ik vind, dat de tablet onder garantie gerepareerd moet worden en wil niet het risico van ofwel te dure reparatie ofwel hoge retourkosten.

Reparatie onder garantie

Aldi is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Aldi?