Klacht Aldi: Geen hygiene-maatregels bij Aldi Hilvarenbeek!!!!

content Niet opgelost
Onacceptabel/Aldi

Waarom werkt Aldi Hilvarenbeek niet mee aan de hygiene-maatregelen i.v.m. Corona. Bij genoemde vestiging zijn de mandjes verwijderd in de winkel, maar er wordt GEEN ENKEL karretje schoongemaakt, niet VOOR en niet NA gebruik Ik was verbaasd hierover! Echt slecht. Bovendien staan alle karretjes vast, bij alle supermarkten staan ze los en hoef je NU geen muntje te gebruiken of anders staat er een bakje met muntjes klaar voor de klant. De klant heeft immers vaak alleen een pinpas bij, omdat gevraagd wordt met pas te betalen. Ook dat heeft Aldi Hilvarenbeek niet gedaan. 'Nee wij poetsen karretjes hier niet steeds', was antwoord medewerker. 'Ook geven wij geen muntje aan klant'. Maar je mag dan NIET binnen zonder kar. 'U kunt hier eerst voor €0,50 pinnen', zei kassiere,'en dan krijgt u van mij een muntje van € 0,50 om in de kar te stoppen'. Hoe klantonvriendelijk is dat in deze tijd!!! En ook smerig dat ze zich niet houden aan de voorgeschreven hygiene-regels!!
Ik ga hier ook melding van maken bij onze gemeente.

Deze regels in acht nemen, voor alle klanten. Misschien 1 man personeel meer!!!! Er was niemand in de winkel te vinden, behalve de kassiere, die lekker bleef zitten.

Aldi
    Geachte heer/mevrouw Van Raak,

Wij hebben uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

Uw ALDI-team
    Onacceptabel/Aldi
    Ik hoor van een andere klant, die gisteren bij Aldi Hilvarenbeek was, dat er inmiddels doekjes met schoonmaakmiddel bij de ingang staan, zodat de klant zelf zijn karretje kan ontsmetten. Blijkbaar ook een fles om je handen te ontsmetten. Dat is al beter. Jammer dat het personeel bij de Aldi vaak zo onverschillig reageert, in mijn geval dan, die ene die aanwezig was. Misschien moeten ze wat beter geinstrueerd worden, over hoe ze iemand moeten antwoorden i.p.v. te doen alsof 't ze niet interesseert.(wat denk ik ook niet het geval is)

Onacceptabel/Aldi
De klacht is grotendeels opgelost denk ik. Nog geen aangeboden oplossing gehad, er is nog geen contact met mij geweest.

Ook een klacht indienen over Aldi?