Klacht Aldi: Geen notebook te krijgen bij de Aldi.

Klachtnummer
# 139167
Gebruiker
Carla Janssen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ook ik heb vandaag misgegrepen bij de aldi. Ben zelfs in twee filialen geweest.
Ik had gehoopt een mooi kado voor 5 december te hebben voor onze zoon en speciaal gewacht op deze actie. Helaas,zelfs in de winkel werd ik al bijna uitgelachen toen ik er om vroeg. Echt geloof me, niet iedereen kan s'ochtends voor de deur gaan liggen.
Erg jammer.
Mvg Carla

De oplossing

Zou erg graag voor die prijs dit product alsnog voor mijn zoon willen aankopen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Aldi is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Aldi?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen