Klacht Aldi: Heel erg teleurgesteld erin

Klachtnummer
# 451592
Gebruiker
Claudia
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Wij stonden om half 8 voor de deur een medewerker kwam eraan dat er maar 2 zwembaden binnen waren gekomen .
Er waren ook maar 2 voor mij op dat moment.
Het is een actie maar 2 binnen vind ik niet normaal voor een actie .
Als er weer zo,n actie komt vind ik het normaal dat ze minstens 5 binnen krijgen of meer zodat er toch nog een kans is om 1 te bemachtigen .
Dit is geen doen sorry heel slecht van de Aldi in Veendam

De oplossing

Dat ik alsnog een kans krijg om 1 te kopen en voor vele anderen

1 reactie

  1. Auteur
    Aldi
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Kuiper,

    Wij hebben uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,
    Uw ALDI-team

Ook een klacht indienen over Aldi?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen