Klacht Aldi: Herstel mankement aan nieuwkoop SPEEDBIKE S10.9

J.G. Verhoeven

Heb op 6-10-2012 bij Aldi filiaal Veghel een SPEEDBIKEbS10.9 Type nr:33391 gekocht. Na uitpakken en controle onderdelen het geheel volgens handleiding gemonteerd hebbende deze op 27-10-2012 in gebruik genomen. Bij de in gebruik name blijkt dat de magneetrem en de computer niet samen reageren een en ander heb ik per mail aan de door Aldi aangewezen instantie gemeld op 28 oktober in(D),31 oktober gemeld aan service firma in (nl) (Sertronics). Hierop mail ontvangen met vraag, deze beantwoord. Hierop antwoord ontvangen dat opdracht gegeven is het euvel te herstellen maar dat dit wacht op onderdelen. Op 5 december nogmaals per mail aan Sertronics gevraagd hoe,wat wanneer het euvel aan de SPEEDBIKE verholpen wordt. Hierop tot heden geen antwoord gehad. Gaarne hierin meer duidelijkheid. M.vr.gr.

Het duidelijk maken of het apparaat in zijn oorspronkelijk functionaliteit te brengen/herstellen is.
Zo ja: graag aangeven hoe, waar en wanneer dit zal gebeuren.
Zo neen. wat dan verder??.

Aldi is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Aldi?