Klacht Aldi: Kapotte bladblazer

linda

k heb gisteren exact hetzelfde meegemaakt. Op 24 oktober een bladblazer voor mijn verjaardag gekregen, die al meteen niet werkte. Deze heb ik binnen een week teruggebracht. Het werd netjes afgehandeld en ik mocht een nieuwe bladblazer meenemen. Door de drukte rondom de verjaardag van mijn dochter en sinterklaas hebben we de nieuwe bladblazer eerst van de week in elkaar gezet. En opnieuw werkt het apparaat niet. We zijn er toen weer meer teruggegaan. Alleen werden wij weggestuurd. We moesten het inderdaad maar met de fabrikant oplossen en niet met Aldi. We mochten het apparaat niet achterlaten en werden zelfs uitgelachen door de manager (Aldi Heerenveen op 6 december). Hij nam ons helemaal niet serieus. En ook de dame achter de kassa was niet bepaald vriendelijk. Ik ben van mening dat ik een overeenkomst ben aangegaan met de Aldi en niet met de fabrikant van de bladblazer en vind dus ook dat de Aldi het apparaat gewoon terug moet nemen. Daarnaast is het een groot apparaat.

Dat ze het apparaat terugnemen en mij mijn geld teruggeven.

Ook een klacht indienen over Aldi?