Opgelost door ALDI: Onbeschofte bedrijfsleider
Details
Klacht
Vanochtend een kleine boodschap gedaan bij de Aldi in Drachten aan de Raai. Bij de kassa stond een rij van welgeteld 12 klanten te wachten. Ik zag dat er nog meer klanten aansloten in de rij. Er was slechts één kassa open. Enkele meters verderop stond de bedrijfsleider een paar vakken te vullen. Toen ik hem vroeg of er een extra kassa ingezet kon worden, was zijn antwoord kortweg “NEE”. Ik nogal verbaasd gereageerd met: “Nee?” Bedrijfsleider: “NEE, dat hoor je toch?” Een mevrouw die achter me stond vroeg of ze deze rare reactie werkelijk goed gehoord had en vond dit ook erg onbeschoft. Toen enige tijd later de kassamedewerker hetzelfde aan de bedrijfsleider vroeg was het chagrijnig antwoord. “Je hebt toch een oortje? Gebruik die maar”. Aan alles was te merken dat deze jonge medewerker hier even geen raad meer mee wist en excuseerde zich aan de lange rij mensen. Ondanks dat deze winkel vlak bij mijn woning is, zie je mij hier niet meer terug voorlopig. Het jonge personeel wordt geschoffeerd en de klant onbeschoft behandeld door deze bedrijfsleider. OnacceptabelGewenste oplossing
Een excuus zou zeker op zijn plaats zijn. Verder deze man aanspreken op zijn gedrag. Dit is geen klantenbinding maar klanten weg jagen.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.