Opgelost door ALDI: Onbeschofte bedrijfsleider

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 664003
Gebruiker
Gebruiker1684998841
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Vanochtend een kleine boodschap gedaan bij de Aldi in Drachten aan de Raai. Bij de kassa stond een rij van welgeteld 12 klanten te wachten. Ik zag dat er nog meer klanten aansloten in de rij. Er was slechts één kassa open. Enkele meters verderop stond de bedrijfsleider een paar vakken te vullen. Toen ik hem vroeg of er een extra kassa ingezet kon worden, was zijn antwoord kortweg “NEE”. Ik nogal verbaasd gereageerd met: “Nee?” Bedrijfsleider: “NEE, dat hoor je toch?” Een mevrouw die achter me stond vroeg of ze deze rare reactie werkelijk goed gehoord had en vond dit ook erg onbeschoft. Toen enige tijd later de kassamedewerker hetzelfde aan de bedrijfsleider vroeg was het chagrijnig antwoord. “Je hebt toch een oortje? Gebruik die maar”. Aan alles was te merken dat deze jonge medewerker hier even geen raad meer mee wist en excuseerde zich aan de lange rij mensen. Ondanks dat deze winkel vlak bij mijn woning is, zie je mij hier niet meer terug voorlopig. Het jonge personeel wordt geschoffeerd en de klant onbeschoft behandeld door deze bedrijfsleider. Onacceptabel

Gewenste oplossing

Een excuus zou zeker op zijn plaats zijn. Verder deze man aanspreken op zijn gedrag. Dit is geen klantenbinding maar klanten weg jagen.
Geboden oplossing
Ik hoop dat deze filiaalleider zich in het vervolg inderdaad klantvriendelijk gaat opstellen.
Status
opgelost
Beoordeling
content

2 reacties

  1. Auteur
    Gebruiker1684998841
    Datum
    Ontzettend jammer dat Aldi niet reageert op de klacht. Ik hoop dat ze dit snel alsnog gaan doen.
  2. Auteur
    ALDI
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Dit is onze laatste reactie
    Deze reactie is verborgen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over ALDI?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen