Klacht ALDI: Onveilig winkelen bij Aldi !

Gebruiker1567909271

Bij Aldi is de coronabesmetting in de aanbieding !
Aantal winkelwagens wordt niet beheerd, ontsmettingsmiddelen voor winkelwagens zijn steeds op of ontsmetting wordt gedaan door een dakloze die de afstandsregel niet kent.
In de winkel houdt het personeel geen afstand (stoten je zelfs aan als ze ergens bij willen) en in tegenstelling tot de tekst op de website zijn steeds de dichtst bij elkaar liggende kassa's in gebruik, zodat de afstand tot de andere klanten of kassamedewerker langere tijd minder dan 50 cm is. Opmerkingen en tips hierover worden niet op prijs gesteld.
(vestigingen: Rotterdam-Kralingen en Capelle-Schenkel)

Corona regels naleven.

Aldi
    Geachte heer/mevrouw Kralingen,

Wij hebben uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

Uw ALDI-team
    Gebruiker1567909271
    De enige juiste reactie van Aldi zou natuurlijk zijn: "Dit is een zeer ernstige constatering. We zullen nog vandaag de regiomanager langs sturen bij de betreffende filialen om orde op zaken te stellen."
    Maar daar vinden ze het structureel in gevaar brengen van de volksgezondheid niet belangrijker dan een klacht over een product en reageren dus met het gebruikelijke gebrek aan interesse.
    Melding politie is het enige wat overblijft en natuurlijk intussen elders boodschappen doen.

Ook een klacht indienen over ALDI?