Klacht ALDI: onveilig winkelen bij de Aldi, sorry

Klachtnummer
# 435327
Gebruiker
anoniem
Datum
1 reactie

Details

Klacht

dat er geen toezicht is op slecht gedrag van mensen. Regels die zijn uitgeschreven door de overheid worden over het algemeen, maar niet goed nageleefd. Vanmorgen ruzie gekregen.
Echtpaar, toch met zijn tweeën naar binnen, beiden met een kar.
Laten twee karren staan in het middenpad. En springen om mij heen,
naar de boodschappen. De karren blijven staan, zij verplaatsen zich heen en weer. Ik heb er wat van gezegd. Woorden in de trant van, u moet bij uw kar blijven, en één persoon per familie in de winkel.
Ik vind dat de bedrijfsleider hierop moet toezien. Ik voelde me niet veilig op deze manier, en zo wil ik ook niet winkelen.
's morgens vroeg, 8.00 uur. Wél desinfectie bij de entree. Maar te veel klanten, en deze ervaring.

Gewenste oplossing

De bedrijfsleider moet er meer op toe zien, dat dit soort akkefietjes niet voorkomen

1 reactie

  1. Auteur
    Aldi
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Van Pol,

    Wij hebben uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,
    Uw ALDI-team

Ook een klacht indienen over ALDI?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen