Klacht Aldi: Onverschillige Prijzen Smartphone

Klachtnummer
# 24283
Gebruiker
Dannyaldi
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Aldi biedt in zijn aanbiedingen een smartphone aan van het merk: Wolfgang maar voert hier voor hetzelfde product hele verschillende prijzen voor.
16 feb 2013 € 229,=
2 mrt 2013 € 119,=
6 april 2013 € 279,=
Tevens zijn op de verkoopdagen al bij opening de telefoons uitverkocht.
Als je een heel nieuw product gaat aanbieden dan kan ik me voorstellen dat je heel voorzichtig bent om een niet te grote voorraad te hebben. Maar als je 3 weken later hetzelfde product weer verkoopt en je weet dat de vorige keer het product in 1 uur was uitverkocht dan lijkt het me als ondernemer niet zo slim om weer een lage voorraad te hebben.
Dat een aanbieding op het moment van opening al is uitverkocht wil ook zeggen dat de filiaalmanager er ander praktijken op achterhouden zoals verkoop aan vrienden en familie.
Ik heb de filiaal waar ik in Den Haag de filiaalmanager aangesproken maar die wuifde het weg . Vandaar op deze manier

De oplossing

De Prijzen aanpassen zodat ze niet per maand verschillen voor een en hetzelfde product
Voorraad aanpassen bij zo een gewild product zodat voldoende klanten het product kunnen kopen.
En de filiaalmanagers aanspreken op hun gedrag .

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Aldi is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Aldi?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen