Opgelost door Aldi: Oude Orchidee gekocht die het na 4 weken begeeft!!!

kleine4

Ma. 16 oktober een orchidee gekocht a € 5.99. Za. 11 november komen we er achter dat hij het gaat begeven, jammer! Ma.13 november 8.15 uur terug bij de ALDI met plant en bon. Bij de kassa werd de chef er bij gehaald. Ook voor de "chef" was het maandagochtend 8.15 uur. Maar zijn reactie, na de plant en bon bekeken te hebben, was:"Daar beginnen we niet aan. Na 4 weken terug komen..........Nee dat doen we niet". Toen ik vertelde dat wij altijd meerdere jaren met orchideeën doen was zijn antwoord: "U hebt er nu toch ook 4 weken van kunnen genieten. Dat is toch ook mooi!!!!"
Thuis gekomen de ALDI folders nagezocht en wat bleek: in de folder van 20 september 2017 t/m 27 september 2017 werd deze orchidee aangeboden! Dus
de orchidee had voor aankoop al 3-4 weken in de winkel gestaan en had ik van de chef verwacht dat hij dat moest weten en anders had moeten reageren!Dat hij een erg slecht (maandag)-ochtend humeur heeft kan ik niets aan doen maar hij mogelijk wel!!

Nieuwe orchidee of € 5,99 retour met excuses.

Aanvulling op mijn klacht:
    Jullie bedrijfs policy is toch:
    Wij hechten er veel waarde aan dat u met uw aankoop bij ALDI volledig tevreden bent. Mocht dit onverhoopt niet het geval zijn, dan geeft de 'ALDI-garantie' u de zekerheid dat u het artikel eenvoudig kunt retourneren.
    Bent u niet tevreden over een bij ons gekocht levensmiddel, dan kunt u dit artikel te allen tijde - ook zonder vertoon van uw kassabon - terugbrengen. U krijgt dan een nieuw artikel of desgewenst geven wij u het aankoopbedrag terug.
    Artikelen die wij als ALDI Actueel tijdelijk aanbieden, kunt u binnen één maand na aankoop in ieder ALDI-filiaal terugbrengen, zonder opgaaf van reden en op vertoon van uw kassabon. U krijgt dan het aankoopbedrag terug.

ZIE UW REACTIE MET BELANGSTELLING EN VERTROUWEN TEGEMOET!!!!!
    Aldi
    Geachte heer/mevrouw Kleine,

Wij hebben uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

Uw ALDI-team
    kleine4
    Hank voor uw snelle reactie.

H.J. Kleine
    kleine4
    Dank voor uw snelle reactie.

H.J. Kleine
    21 november 2017 schreef het ALDI-team:

Uw ALDI-team

Dat was een snelle reactie, echter er is tot op heden geen contact met mij opgenomen!
    Reken er nog wel op!
    kleine4
    Hedenmorgen is er vriendelijk en keurig gereageerd op bovenstaand schrijven. Met excuses en dat de betreffende rayonmanager mij zal bellen voor het afwikkelen van mijn klacht.
    En inderdaad ik ben door hem gebeld. In een uiterst correct gesprek heeft hij gezegd dat het zo niet afgehandeld had mogen worden en dat elke klacht naar behoren afgehandeld dient worden. Zo ook deze.
    Woensdag komt hij, indien mogelijk (dus onder voorbehoud) naar het filiaal om mij een verse orchidee te overhandigen en anders..... geld terug!

Woensdag vertel ik u of het is gegaan zoals toegezegd!

Ik reken er wel op.............. maar je weet maar nooit!
    kleine4
    Bij ALDI geweest! Door de chef/filiaalmanager netjes ontvangen. We hebben het uitgepraat en de conclusie was: dat het een misverstand was en dat het meteen anders opgelost had moeten worden. Er was geen orchidee meer in huis dus heb ik met de excuses voor het ongemak het geld terug gekregen. Het gesprek is verlopen zoals ik de filiaalmanager ken: Open en hartelijk.

Bij deze is de kwestie dus opgelost!!!!!!

Lees bovenstaand bericht

Ook een klacht indienen over Aldi?