Opgelost door Aldi: Oude Orchidee gekocht die het na 4 weken begeeft!!!

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 281613
Gebruiker
kleine4
Datum
8 reacties

Details

De klacht

Ma. 16 oktober een orchidee gekocht a € 5.99. Za. 11 november komen we er achter dat hij het gaat begeven, jammer! Ma.13 november 8.15 uur terug bij de ALDI met plant en bon. Bij de kassa werd de chef er bij gehaald. Ook voor de "chef" was het maandagochtend 8.15 uur. Maar zijn reactie, na de plant en bon bekeken te hebben, was:"Daar beginnen we niet aan. Na 4 weken terug komen..........Nee dat doen we niet". Toen ik vertelde dat wij altijd meerdere jaren met orchideeën doen was zijn antwoord: "U hebt er nu toch ook 4 weken van kunnen genieten. Dat is toch ook mooi!!!!"
Thuis gekomen de ALDI folders nagezocht en wat bleek: in de folder van 20 september 2017 t/m 27 september 2017 werd deze orchidee aangeboden! Dus
de orchidee had voor aankoop al 3-4 weken in de winkel gestaan en had ik van de chef verwacht dat hij dat moest weten en anders had moeten reageren!Dat hij een erg slecht (maandag)-ochtend humeur heeft kan ik niets aan doen maar hij mogelijk wel!!

De oplossing

Nieuwe orchidee of € 5,99 retour met excuses.

8 reacties

  1. Auteur
    kleine4
    Datum
    Aanvulling op mijn klacht:
    Jullie bedrijfs policy is toch:
    Wij hechten er veel waarde aan dat u met uw aankoop bij ALDI volledig tevreden bent. Mocht dit onverhoopt niet het geval zijn, dan geeft de 'ALDI-garantie' u de zekerheid dat u het artikel eenvoudig kunt retourneren.
    Bent u niet tevreden over een bij ons gekocht levensmiddel, dan kunt u dit artikel te allen tijde - ook zonder vertoon van uw kassabon - terugbrengen. U krijgt dan een nieuw artikel of desgewenst geven wij u het aankoopbedrag terug.
    Artikelen die wij als ALDI Actueel tijdelijk aanbieden, kunt u binnen één maand na aankoop in ieder ALDI-filiaal terugbrengen, zonder opgaaf van reden en op vertoon van uw kassabon. U krijgt dan het aankoopbedrag terug.

    ZIE UW REACTIE MET BELANGSTELLING EN VERTROUWEN TEGEMOET!!!!!
  2. Auteur
    Aldi
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Kleine,

    Wij hebben uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,
    Uw ALDI-team
  3. Auteur
    kleine4
    Datum
    Hank voor uw snelle reactie.
    Met vriendelijke groet,

    H.J. Kleine
  4. Auteur
    kleine4
    Datum
    Dank voor uw snelle reactie.
    Met vriendelijke groet,

    H.J. Kleine
  5. Auteur
    kleine4
    Datum
    21 november 2017 schreef het ALDI-team:

    Wij hebben uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,
    Uw ALDI-team

    Dat was een snelle reactie, echter er is tot op heden geen contact met mij opgenomen!
    Reken er nog wel op!
  6. Auteur
    kleine4
    Datum
    Hedenmorgen is er vriendelijk en keurig gereageerd op bovenstaand schrijven. Met excuses en dat de betreffende rayonmanager mij zal bellen voor het afwikkelen van mijn klacht.
    En inderdaad ik ben door hem gebeld. In een uiterst correct gesprek heeft hij gezegd dat het zo niet afgehandeld had mogen worden en dat elke klacht naar behoren afgehandeld dient worden. Zo ook deze.
    Woensdag komt hij, indien mogelijk (dus onder voorbehoud) naar het filiaal om mij een verse orchidee te overhandigen en anders..... geld terug!

    Woensdag vertel ik u of het is gegaan zoals toegezegd!

    Ik reken er wel op.............. maar je weet maar nooit!
  7. Auteur
    kleine4
    Datum
    Bij ALDI geweest! Door de chef/filiaalmanager netjes ontvangen. We hebben het uitgepraat en de conclusie was: dat het een misverstand was en dat het meteen anders opgelost had moeten worden. Er was geen orchidee meer in huis dus heb ik met de excuses voor het ongemak het geld terug gekregen. Het gesprek is verlopen zoals ik de filiaalmanager ken: Open en hartelijk.

    Bij deze is de kwestie dus opgelost!!!!!!

  8. Auteur
    kleine4
    Datum

Uiteindelijke oplossing

Auteur
kleine4
Datum
Uiteindelijke oplossing
Lees bovenstaand bericht
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Aldi?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen