Klacht Aldi: Personeel bij Aldi Heerhugowaard Rustenburgerweg niet klantvriendelijk

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 360730
Gebruiker
Aldi Heerhugowaard Rustenburgerweg behandelt klanten bruut
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Bij Aldi Heerhugowaard zit sinds kort een jongeman die niet klantvriendelijk is.


Als je iets terugbreng dan snauwt hij naar je en het bonnetje moest ik er zelf afscheuren (toen ik nog andere boodschappen had gedaan)

Hij gaf me een rot gevoel.


De Aldi bij de Berckheidelaan in Heerhugowaard veel prettiger en klantvriendelijker.

Hopelijk is die jongeman snel vertrokken. Hoorde namelijk andere klanten ook al negatief over hem praten

De oplossing

Dat men vriendelijk blijft en begrip heeft voor de situatie.
Dat ze die onvriendelijke man een cursus aanbieden hoe hij met mensen om moet gaan. Dit kost hun uiteindelijk klanten. Ik ga er niet meer heen.

1 reactie

  1. Auteur
    Aldi
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Veen,

    Wij hebben uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,
    Uw ALDI-team

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Aldi Heerhugowaard Rustenburgerweg behandelt klanten bruut
Datum
Uiteindelijke oplossing Niet
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad