Klacht Aldi: Regular Moreno koffiepads van zeer slechte kwaliteit.

sad Niet opgelost
G.W. Slotboom

Ineens slechte kwaliteit regular Moreno koffiepads. Er zitten ca. 50% pads tussen de 36 stuks in een verpakking die het predicaat slootwater nog niet verdienen. Nieuw pak gekocht en verdorie zelfde probleem.
Is er wat fout gegaan in het productieproces? Op het pak staat 16 12 17 en
L08 15:32 2271194. Helaas hebben we de eerste verpakking niet meer.

Dan maar weer aan de Senseo van DE.

Wij verwachten een reactie van ALDI of deze klacht bij ze bekend is en vervanging van de twee pakken van 36 pads van de regular Moreno. Maar dan wel van een goede kwaliteit.

Aldi
    Geachte meneer/mevrouw Slotboom,

Wij hebben uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

Uw ALDI-team
    Geacht ALDI-team,

Bedankt voor de snelle reactie.
    Ik reken erop dat u binnenkort contact opneemt over de afhandeling.

Vriendelijke groet
    Aldi
    Geachte heer Slotboom,

Inmiddels heeft onze afdeling klantenservice contact met u gehad over de afhandeling. Wij hopen hiermee de klacht naar wens te hebben opgelost.

Uw ALDI-team

G.W. Slotboom
Er is contact met me opgenomen. Afgesproken de pads waar het probleem zich voordeed in te leveren bij ALDI en ter compensatie nieuwe te verstrekken. Tot zover is het perfect en snel geregeld. Maar er is ook afgesproken dat ik reactie zou krijgen van het onderzoek en of ALDI daarvoor mijn gegevens aan de leverancier mocht verstrekken. Dit vond ik oke. Ik hoop dus nog iets te horen. Met vriendelijke groet.

Ook een klacht indienen over Aldi?