Klacht Aldi: Regular Moreno koffiepads van zeer slechte kwaliteit.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 254651
Gebruiker
G.W. Slotboom
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ineens slechte kwaliteit regular Moreno koffiepads. Er zitten ca. 50% pads tussen de 36 stuks in een verpakking die het predicaat slootwater nog niet verdienen. Nieuw pak gekocht en verdorie zelfde probleem.
Is er wat fout gegaan in het productieproces? Op het pak staat 16 12 17 en
L08 15:32 2271194. Helaas hebben we de eerste verpakking niet meer.

Dan maar weer aan de Senseo van DE.

De oplossing

Wij verwachten een reactie van ALDI of deze klacht bij ze bekend is en vervanging van de twee pakken van 36 pads van de regular Moreno. Maar dan wel van een goede kwaliteit.

3 reacties

  1. Auteur
    Aldi
    Datum
    Geachte meneer/mevrouw Slotboom,

    Wij hebben uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    Uw ALDI-team
  2. Auteur
    G.W. Slotboom
    Datum
    Geacht ALDI-team,

    Bedankt voor de snelle reactie.
    Ik reken erop dat u binnenkort contact opneemt over de afhandeling.

    Vriendelijke groet
  3. Auteur
    Aldi
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Slotboom,

    Inmiddels heeft onze afdeling klantenservice contact met u gehad over de afhandeling. Wij hopen hiermee de klacht naar wens te hebben opgelost.

    Met vriendelijke groet,

    Uw ALDI-team

Uiteindelijke oplossing

Auteur
G.W. Slotboom
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er is contact met me opgenomen. Afgesproken de pads waar het probleem zich voordeed in te leveren bij ALDI en ter compensatie nieuwe te verstrekken. Tot zover is het perfect en snel geregeld. Maar er is ook afgesproken dat ik reactie zou krijgen van het onderzoek en of ALDI daarvoor mijn gegevens aan de leverancier mocht verstrekken. Dit vond ik oke. Ik hoop dus nog iets te horen. Met vriendelijke groet.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Aldi?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen