Klacht Aldi: reklamelokkertjes

Paulvvvvv

Aldi heeft de laatste tijd steeds meer de gewoonte mensen naar de winkel te lokken met een aanbieding van een product waarvan ze maar 10 stuks op voorraad hebben en dat binnen enkele uren al is uitverkocht. Vandaag woensdag 29-01 waren de HP Printerpatronen in de aanbieding. Ter plekke om 10.55 aangekomen in het filiaal in Kerkrade Bleijerheide waren deze kleurpatronen natuurlijk al uitverkocht. Hoewel men in de folder aangeeft dat dit aanvullend assortiment is dat men beperkt op voorraad heeft is dit naar mijn mening mensen onder valse voorwendselen naar de winkel lokken in de hoop dat men wel andere spullen koopt. Ik vraag me af of aan dit soort praktijken geen halt kan worden toegeroepen

Een pakket Inktpatroon Combo van 23,99 zou ik graag willen ontvangen. Want die was al na 1 uur een 55 minuten uitverkocht.
Ik vraag me af of dit soort "valse aanbiedingen" kan worden verboden. Mensen worden gewoon met valse verwachtingen naar de winkel gelokt. Ik ga in ieder geval niet meer naar Aldi, daar me dit al meerdere keren is opgevallen.

Ook een klacht indienen over Aldi?