Opgelost door Aldi: RIVM richtlijnen niet gevolgd

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 469796
Gebruiker
Johan
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Tot mijn verbazing waren vandaag bij de Aldi op de Aalsterweg in Eindhoven alle plastic schotten verdwenen die, omdat de paden tussen kassa's geen 1,5m laten, sinds het uitbreken van de coronacrisis geplaatst waren tussen de opeenvolgende rijen. Dit was inmiddels de 2e keer dat ik dit constateerde. Enkele weken geleden was dit exact zo. Ook het beschermend schot voor de caissières was verdwenen. Het resultaat was dat mensen wellicht in dezelfde rij onderling nog wel afstand konden houden, maar noodgedwongen letterlijk schouder aan schouder liepen met de klanten in de rij ernaast. Daar kwam nog bij dat de papieren doekjes en ontsmettingsmiddel dat voorheen buiten bij de winkelwagentjes stond, ook allemaal op was. Ik vond dit zeer onprettig, een erg fout signaal naar haar klanten en volstrekt onacceptabel.

De oplossing

RIVM richtlijnen te allen tijde opvolgen zodat klanten veilig kunnen winkelen. Schotten schoonmaken buiten openingstijden.

1 reactie

  1. Auteur
    Aldi
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Van de Water,

    Wij hebben uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over
    de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,
    Uw ALDI-team

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Johan
Datum
Uiteindelijke oplossing
Bij mijn laatst bezoek aan deze Aldi hingen de plastic schotten er weer en was het desinfecteermateriaal bij de winkelwagens weer aangevuld. Ik hoop nu dat het zo blijft en de RIVM-maatregelen opgevolgd zullen blijven worden.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Aldi?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen