Opgelost door Aldi: RIVM richtlijnen niet gevolgd

content Opgelost
Johan

Tot mijn verbazing waren vandaag bij de Aldi op de Aalsterweg in Eindhoven alle plastic schotten verdwenen die, omdat de paden tussen kassa's geen 1,5m laten, sinds het uitbreken van de coronacrisis geplaatst waren tussen de opeenvolgende rijen. Dit was inmiddels de 2e keer dat ik dit constateerde. Enkele weken geleden was dit exact zo. Ook het beschermend schot voor de caissières was verdwenen. Het resultaat was dat mensen wellicht in dezelfde rij onderling nog wel afstand konden houden, maar noodgedwongen letterlijk schouder aan schouder liepen met de klanten in de rij ernaast. Daar kwam nog bij dat de papieren doekjes en ontsmettingsmiddel dat voorheen buiten bij de winkelwagentjes stond, ook allemaal op was. Ik vond dit zeer onprettig, een erg fout signaal naar haar klanten en volstrekt onacceptabel.

RIVM richtlijnen te allen tijde opvolgen zodat klanten veilig kunnen winkelen. Schotten schoonmaken buiten openingstijden.

Aldi
    Geachte heer/mevrouw Van de Water,

Wij hebben uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over
    de afhandeling van uw klacht.

Uw ALDI-team

Johan
Bij mijn laatst bezoek aan deze Aldi hingen de plastic schotten er weer en was het desinfecteermateriaal bij de winkelwagens weer aangevuld. Ik hoop nu dat het zo blijft en de RIVM-maatregelen opgevolgd zullen blijven worden.

Ook een klacht indienen over Aldi?