Klacht Aldi: Schimmel op aldi producten

cathelijne

Ik koop vandaag een stokbroodje met kruidenboter. De houdbaarheidsdatum is 02-05-2015. Ik maak de verpakking open en wat zie ik? Er zit gewoon schimmel op!! Gadverdamme. En dit is niet de eerste keer. Heb al eens eerder een beschimmelde croissants gekocht en smeerleverworst uit blikje. Dit kan toch niet?? Gelukkig zie ik het op tijd maar wat als je het niet op tijd hebt gezien?? En dan nog afgezien van het feit dat ik geld uitgeef aan producten die ik regelrecht de prullenbak in kan gooien. Ik kom al jaren bij Aldi maar in de laatste 2 maanden vind ik de kwaliteit belabberd en schadelijk voor de gezondheid. Dit is echt niet normaal ik heb nog nooit meegemaakt dat een supermarkt beschimmelde producten verkoopt.

Ik heb geen idee hoe jullie dit kunnen oplossen want ik heb de producten al in de prullenbak kunnen gooien. Maar mn geld terug lijkt me wel op zijn plek

Aldi is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Aldi?