Klacht Aldi: Slecht behandeld door filliaalleider Aldi Manis Krijgmanshof in Den Bosch

Sherilynn

1 week geleden is mijn vriend erop aangesproken voor “verdacht consumentengedrag” door de filliaalleider. Hij is aangesproken op het feit dat hij een snoepzakje is vergeten in zijn rugtas en betaalde er netjes voor. Wij leven een druk bestaan dus is het juist fijn als iemand je er even op aanspreekt van hé! Je bent iets vergeten. De Aldi op de Manis Krijgsmanshof in Den Bosch is normaal nooit moeilijk. Normaal zijn het aardige mensen die altijd tijd hebben voor je. Vooral een kassamedewerster met kort haar en een bril. Zij is heel erg aardig. Maar de filliaalleider is dat dus niet. Hij heeft hem laatst aangesproken op zijn “gedrag” en ze vonden het maar raar dat wij vaker naar de aldi komen ipv 1x per maand of week. Wij zijn niet verplicht uit te leggen waarom, maar dat deden wij toch en uiteindelijk heeft hij ons maar aan de kant geschoven, niet naar ons geluisterd, staan schreeuwen naar ons alsof wij zijn kinderen waren en ons deze “afspraak” opgelegd en ik citeer: “Jullie mogen hier pas komen winkelen als jullie zonder tassen en jassen binnenkomen, dat geldt ook voor jullie kinderen! Jullie zijn verplicht een mandje te gebruiken en als jullie dat niet doen, mogen jullie hier nooit meer komen!” Schreeuwend zei hij dat. Ik kom al 6 jaar bij hun. Nooit heb ik ze ooit zo zien flippen om zoiets kleins. Ze hebben ons voor schut gezet en ik voelde me behoorlijk vernederd tegenover de buurt en mijn kinderen. De filliaalleider in kwestie nam zelfs aan dat ik hem niet zou begrijpen want ik heb volgens hem NOOIT gewerkt en zal ik daarom ook NOOIT snappen hoe hij zich voelt dat hij “hard werkt voor zijn centen”. Dit is een hele nare aanname en een veroordeling op mij. Hij kent mij niet dus hij kan niet op basis van die redenen ons zo behandelen. Het erge van alles is dat ik snap waar het vandaan komt, maar hij absoluut niet naar ons wilt luisteren.
Dit is absoluut niet de normale gang van zaken en ik vind dat er iets aan gedaan moet worden!

Ik wil een oprecht excuses van de filiaalleider en een normaal gesprek. Ik begrijp zijn bezorgdheid, maar het is onterecht en ik vind dat wij recht hebben om uitleg te geven en een normaal gesprek te ontvangen.

Aldi
    Geachte mevrouw Hunte,

Wij hebben uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over
    de afhandeling van uw klacht.

Uw ALDI-team
    Sherilynn

Dat is mooi om te horen! Ik zie jullie contact tegemoet.

MVG, Sherilynn Hunte
    Goedemiddag Aldi,

Jullie zouden nog met mij contact opnemen, ik heb niks gehoord of gezien?

Graag hoor ik terug van jullie.

Sherilynn Hunte
    Sherilynn

Ook een klacht indienen over Aldi?