Klacht Aldi: slechte service

Klachtnummer
# 49919
Gebruiker
van duin
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Koffiepad machine gekocht bij aldi .(dus zij leveren het apparaat)al voor de twee de keer ter reparatie aangeboden bij de fabrikant (medion)staat dus vaker ter reparatie dan dat ik kan genieten van mijn produkt. inmiddels gevraagt aan medion of ik me geld kan terug krijgen geen repons van medion alleen standaart mail dat ik hem weer moet opsturen voor garantie. aldi verwijst ook dood leuk naar fabrikant (medion)maar ze vergeten dat zij hem verkopen aan mij.voor mij nooit meer artikelen (van medion dan)kopen bij de aldi

De oplossing

geld terug

0 reacties

Ook een klacht indienen over Aldi?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen