Opgelost door ALDI: verkeerde Sym only na lange tijd binnen maar een duits

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 438110
Gebruiker
G.B. Wayop
Datum
3 reacties

Details

Klacht

ik heb een Ali Talk Sym only besteld op 1 maart niet binnen gekregen maar na tig telefoontjes eindelijk binnen maar helaas het is een duis sym en geen 06 nummer

Gewenste oplossing

Dat ze gewoon de goede met spoed opsturen Sym only met 10 euro bel te goed zoals ik besteld heb
Geboden oplossing
nieuwe sim gestuurd door Aldi
Status
opgelost
Beoordeling
happy

3 reacties

  1. Auteur
    G.B. Wayop
    Datum
    nu heb ik maar gebeld en ik zou meteen een mail krijgen nadat mijn telefoongesprek om het terug te sturen maar je voelt het al aan niets gekregen , volgende dag maar weer een mail gestuurd en toen kreeg ik een mailtje met het retouradres zij moesten eerst het verkeerde nummer terug hebben , even en dag gewacht om terug te sturen ivm mijn werk , toen kreeg ik weer een mail dat het was opgestuurd , dus dat maar weer even afwachten wat het is
  2. Auteur
    Aldi
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Wayop,

    Wij hebben uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,
    Uw ALDI-team
  3. Auteur
    G.B. Wayop
    Datum
    klacht IS OPGELOST Aldi

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over ALDI?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen