Klacht Aldi: waar zijn mijn Mb's

Klachtnummer
# 468547
Gebruiker
maas17
Datum
1 reactie

Details

De klacht

ik heb een bundel voor internet geldig voor 1 maand. van het overzicht is de resterende mb verdwenen en ik heb een nieuwe bundel genomen en die verschijnt niet op mijn overzicht. 4x gebeld en steeds een ander verhaal, krijg een verkeerd telefoonnummer door dat niet bestaat. ik weet niet wat nu nog te doen. ik kan op mijn telefoon geen beltegoed meer zien, nog wel op mijn tablet, ik begrijp er niets meer van en hulp krijg ik niet van de klantenservice. Dit is niet de 1e keer.

De oplossing

het in orde maken en als er een storing is dit gewoon melden en geen smoesjes.

1 reactie

  1. Auteur
    Aldi
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Maas,

    Wij hebben uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,
    Uw ALDI-team

Ook een klacht indienen over Aldi?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen