Klacht Aldi: Winkel niet op orde geen vriendelijk personeel .

Klachtnummer
# 331613
Gebruiker
Simba
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Steeds probeer ik het weer maar helaas ,mijn man zij ALDI gaat broodjes verkopen, nu ik vroeg er naar toe had nog meer boodschappen nodig dus vroeg winkelen ,wat valt mij op winkel personeel spreekt niet kleine moeite als je met ongeveer 3 klanten in de zaak rond loopt .Vraag je netjes hebben jullie nog blikjes cola ,krijg je als antwoord staat het er niet .Leggen vakken het ziet er slordig en niet verzorgd uit ,als je vraagd of er nog ander soort fruit is dat niet binnen gekomen .

Met mij kleine beetje naar de kassa geen kassa medewerker aanwezig stonden druk te praten bij de broodjes . Na vragen werd er op een belletje gedrukt en ja daar kwam hij geen sorry maar komt u maar .Afgerekend en naar de Lidl gegaan .

De oplossing

Klant vriendelijkheid .en een verzorgde winkel .

1 reactie

  1. Auteur
    Aldi
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Raaijmakers,

    Wij hebben uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,
    Uw ALDI-team

Ook een klacht indienen over Aldi?