Opgelost door Aldi: Wist dat er plastic soup bestond. Maar dit!

content Opgelost
J.J. van Rijsingen

Kocht Één kop soep (kip) van Aldi. Toen ik het pakje openmaakte zag ik er een blauwe plasticachtige sliert in zitten...
Bah! Dat zou je toch niet mogen verwachten..

Is dit bij meerdere soepen het geval. Nakijken!

Bijlagen

Aldi
    Geachte heer/mevrouw Van Rijsingen,

Wij hebben uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

Uw ALDI-team
    J.J. van Rijsingen
    Nog steeds niets gehoord behalve de belofte dat ik een reactie krijg van Aldi.
    Benieuwd!!!
    J.J. van Rijsingen
    Aldi Best heeft gebeld en beloofd dat ze de klacht gaan uitzoeken. verder nog niets gezien of gehoord.
    J.J. van Rijsingen
    Jammer nog niks gehoord. Is ook lastig hoor om vanaf 9 april te reageren. En dan wordt het nog meivakantie!!!
    Lastig, Lastig, Lastig!
    Aldi Schaam je!
    J.J. van Rijsingen
    Heb zaterdag 28 apr. per post een brief van Aldi Hügli gekregen. zij vragen om artikelnaam artikelnr. En houdbaarheidsdatum. ook vragen ze of ik het stukje plastik wil opsturen.
    ze sturen geen envelop met antwoordnr. om het artikel gratis op te sturen. Vind dit vreemd voor zo'n groot bedrijf. ik heb hen dit gemaild.
    J.J. van Rijsingen
    In ieder geval geen digitale reactie. Zelf ben ik met vakantie en mijn dochter heeft nog niets bij de post gezien. maar fat kan natuurlijk op 4 en 5 mei. Maandag komt de post niet dus 1e kans is dinsdag 8 mei. Hup Aldi!
    J.J. van Rijsingen
    Ben gebeld door Aldi Best dat het Duitse bedrijf per post heeft gereageerd. ik ben niet thuis wegens vakantie. Dus ff afwachten...
    Nog niets...
    Heb begrepen dat er dinsdags na Pinksteren een reactie komt???

J.J. van Rijsingen
Aldi heeft de klacht doorgespeeld naar de fabrikant Huegli. Deze heeft een uitgebreide uitlegbrief met excuses gestuurd samen met 3 pakjes soep!

Ook een klacht indienen over Aldi?