Opgelost door Aldi: Wolfgang telefoon AT-AS43DW defekt

# 193743
BC

Telefoon laadt niet meer op, maar geeft dit wel in de display aan. Accu vervangen door ander exemplaar, maar dat gaf geen resultaat. Dit gemeld via email aan reparatiebedrijf Ambiance Technology in Hilversum. Op alle e-mails ( 4) kwam geen antwoord. De telefoon werd niet opgenomen (0900-4483537). Of je kreeg direct een boodschap dat het kantoor nog niet geopend was, of een keuze menu waarin je na 2 minuten te horen kreeg: "er is niemand om te telefoon te beantwoorden, probeer het later nog eens". Hierna werd de verbinding verbroken Ook dit diverse malen geprobeerd. Aldi kantoor hiervan op de hoogte gebracht. Het antwoord was: "wij kunnen het bedrijf ook niet bereiken" Helaas kunnen wij niets voor u doen De garantietermijn is ook verlopen"

Dat een bedrijf als Aldi haar eigen reparatiebedrijf niet kan bereiken, begrijp ik totaal niet en dat hiermee dus de zaak wordt afgedaan. Wat ik wilde is een bevredigend antwoord hoe ik mijn telefoon dan wel kan laten repareren. Indien dit niet op korte termijn kan, dan een aanbieding om een gelijkwaardige telefoon uit hun assortiment met een schappelijke prijs te kunnen kopen.

Aldi
    Geachte meneer, mevrouw vd Waard,

Wij hebben uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

Uw ALDI-team
    BC
    Ik wil best reageren, maar tot nu toe niets meer van Aldi gehoord. Alleen de boodschap dat er "binnenkort" contact wordt opgenomen; dit was 5 dagen geleden. Ik ben benieuwd!!
    BC
    Gebeld door Aldi. Het reparatiebedrijf schijnt failliet te zijn. Zij krijgen ook geen response. Excuses aangeboden voor de vreemde afhandeling. Er is afgesproken dat er een bepaald bedrag wordt gestort als tegemoetkoming voor de onkosten voor een andere telefoon. Voorgesteld om dit te doneren aan een goed doel, maar dat kan Aldi niet doen; dit moet ik zelf doen. Wanneer het zover is, zal ik dit laten weten. Aldus afgesproken.

BC
Er is een schikking getroffen door Aldi, deze heb ik ontvangen. Afgesproken dat dit geld naar een goed doel gaat, namelijk naar KNGF Geleidehonden en Geldersch landschap en kastelen.

Ook een klacht indienen over Aldi?