Opgelost door ALDI: zie boven

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 427769
Gebruiker
JPH
Datum
1 reactie

Details

Klacht

De koffiepads die in de reclame is/was zijn waren volgens het filiaal van Aldi op maandag, de dag dat het inging al uitverkocht en is niet aangevuld.
Hetzelfde gebeurde enkele weken geleden met de reclame van sticks van 64 gigabyte. Het filiaal had er maar 2 ontvangen die na een kwartier al uitverkocht was.

Gewenste oplossing

Het bedrijf zou bij uitverkocht een bon kunnen verstrekken of het opnieuw aanbieden.
Geboden oplossing
Een andere aanbieding. Zelfde product maar ik moet meer afnemen. Bij het filiaal was men daarvan niet op de hoogte. Na 3x komen nog niet. Vandaag de juiste persoon getroffen Is nu dus geregeld.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

1 reactie

  1. Auteur
    Aldi
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Van Rekum,

    Wij hebben uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,
    Uw ALDI-team

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over ALDI?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen