Opgelost door Alektum Incasso: ☹😔🤕

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 621433
Gebruiker
Agnieszka Zalewska
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Betaling gedaan maar een deel terug gestuurd , Alektrum accepted de bewijs stuken niet dat er is geen open bedrag is bij Huis en comfort .De bedrijfen willen niet met elkaar in contact komen.Vreselijk zak.Bijde bedrijf zijn niet fijn.🤕☹😔

Gewenste oplossing

Opheldering van de zak.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
sad

1 reactie

  1. Auteur
    Alektum Incasso
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw Zalewska,

    Wij danken u voor uw bericht. Helaas laten de verscherpte privacyregels (AVG) het niet toe om inhoudelijk te reageren op uw klacht. We willen u derhalve te verzoeken om contact met ons op te nemen via info@alektumgroup.nl of 020 – 417 71 77. Uw verweer zou dan zo spoedig mogelijk in behandeling worden genomen.

    We gaan er van uit u voldoende te hebben geïnformeerd.

    Hoogachtend,

    Alektum Group B.V.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Alektum Incasso?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen