Opgelost door Alektum Incasso: Aanmaning Alektum / niets besteld bij Courlux International

Bdbru

In eerste instantie een factuur ontvangen van Courlux International voor scheermesjes die we nooit besteld of ontvangen hebben. Deze gezien de vele negatieve reacties op het internet weggegooid. Nu een (dreig) aanmaning van Alektum Incasso gehad voor een bedrag van € 43,92 (scheermesjes waren volgens de nota € 3,90!!!).
Nu mail naar Alektum gestuurd, dat wij niets besteld of ontvangen hebben en dus zeker niet gaan betalen. Wij zijn niet gediend van deze oplichtingspraktijken!!! Aangegeven dat we deze klacht op diverse sites zullen melden. Bij deze.

Graag ontvangen wij z.s.m. een bevestiging dat wij geen aanmaningen of andere correspondentie meer ontvangen over deze zaak.

Alektum Incasso
    Geachte B. de Bruine,

Naar aanleiding van uw verweer hebben wij contact opgenomen met onze opdrachtgever. Uit dit overleg is het besluit gekomen dit dossier te sluiten.

Alektum incasso zal u dan ook niet meer aanschrijven omtrent deze factuur.

Hopend u voldoende te hebben geinformeerd,

Alektum incasso B.V.
    Bdbru
    Snel reactie ontvangen en snel opgelost.

Bdbru

Ook een klacht indienen over Alektum Incasso?