Opgelost door Alektum Incasso: Aanmaning Alektum / niets besteld bij Courlux International

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 113143
Gebruiker
Bdbru
Datum
2 reacties

Details

De klacht

In eerste instantie een factuur ontvangen van Courlux International voor scheermesjes die we nooit besteld of ontvangen hebben. Deze gezien de vele negatieve reacties op het internet weggegooid. Nu een (dreig) aanmaning van Alektum Incasso gehad voor een bedrag van € 43,92 (scheermesjes waren volgens de nota € 3,90!!!).
Nu mail naar Alektum gestuurd, dat wij niets besteld of ontvangen hebben en dus zeker niet gaan betalen. Wij zijn niet gediend van deze oplichtingspraktijken!!! Aangegeven dat we deze klacht op diverse sites zullen melden. Bij deze.

De oplossing

Graag ontvangen wij z.s.m. een bevestiging dat wij geen aanmaningen of andere correspondentie meer ontvangen over deze zaak.

2 reacties

  1. Auteur
    Alektum Incasso
    Datum
    Geachte B. de Bruine,

    Naar aanleiding van uw verweer hebben wij contact opgenomen met onze opdrachtgever. Uit dit overleg is het besluit gekomen dit dossier te sluiten.

    Alektum incasso zal u dan ook niet meer aanschrijven omtrent deze factuur.

    Hopend u voldoende te hebben geinformeerd,

    Alektum incasso B.V.
  2. Auteur
    Bdbru
    Datum
    Snel reactie ontvangen en snel opgelost.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Bdbru
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Alektum Incasso?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen