Klacht Alektum Incasso: alektum incasso (crosmo bv) schuld ??

Klachtnummer
# 110308
Gebruiker
trudy
Datum
1 reactie

Details

De klacht

ontvang de volgende email:
DOSSIER: 456340
E-mail: info@alektum.nl
Betreft: Uw schuld aan Alektum Incasso B.V. (Crosmo B.V.) ad € 25,61 Trudy Van Den Bosch
Amsterdam, 18-5-2015
De vordering bedraagt:
Hoofdsom: € 24,90
Rente: € 0,71
Incassokosten: € 0,00

Totaal: € 25,61
of ik binnen 14 dagen wil betalen anders komen er extra kosten bij
beide bedrijven zijn mij onbekend zowel alektum als crosmo

Telefoonnummer: +31 (0)20 4177 177 Alektum Incasso B.V.
Postbus 9916
1006 AP Amsterdam

De oplossing

verontschuldiging en dat dit ik hier niks meer van hoor

1 reactie

  1. Auteur
    Alektum Incasso
    Datum
    Geachte Heer/Mevrouw van den Bosch, Alektum incasso reageert langs deze weg op uw klacht geplaats op klachtenkompas.nl.
    U geeft in uw schrijven aan het niet eens te zijn met de factuur. Daar wij nog geen reactie hebben mogen ontvangen, verzoeken wij u langs deze weg dit alsnog te doen. Alektum incasso neemt deel aan klachtenkompas.nl om onze service te verbeteren, het is hierin echter noodzakelijk dat er daadwerkelijk contact is geweest tussen Alektum incasso en de klager. Hetzij per email, per telefoon of brief.In onze beleving, is er nooit contact geweest tussen u en Alektum incassoWij hebben tot nu toe geen enkele reactie mogen ontvangen. U kunt ons bereiken op telefoon nummer 020 - 4177177 of per email op info@alektum.nl.
    Wij zullen uw bericht dan z.s.m. in behandeling nemen in overleg met onze opdrachtgever.Vanwege het tot op heden uitblijven van uw reactie naar Alektum incasso toe, zullen wij deze klacht sluiten.Een uitgebreide beschrijving van ons klachten procedure vindt u hier:
    http://www.alektum.com/content/Klachtenprocedure%20Alektum%20Incasso%20NL.pdfHopend u voldoende te hebben geïnformeerd,
    Alektum incasso B.V.

Ook een klacht indienen over Alektum Incasso?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen