Opgelost door Alektum Incasso: Dossier: 371111, Uw schuld aan Bamboo by Courlux/ vordering onbekend

van alektum incasso :
Helaas hebben wij moeten constateren dat u niet van de gelegenheid gebruik wenst te maken om bovenstaande schuld in der minne te schikken. Het intropakket is geleverd in februari 2014 met factuur.De 1e herinnering is per email gezonden.Wij kunnen u bevestigen dat er in totaal 12 lidmaatschappen zijn aangegaan onder uw naam en mailadres!Het lijkt ons onmogelijk dat u niet bekend bent met de bestelling/levering.
Wij zien graag een bewijs dat u vanaf die datum niet meer op genoemd adres meer woonachtig bent.Er zijn diverse herinneringen naar dit adres gezonden en zo ook per mail.

heen en weer gemaild, maar tevergeefs ze blijven mij lastig vallen dat ik moet betalen. Ik woon al lang niet meer op het adres, waar zij beweren het gestuurd te hebben. En maken misbruik van gegevens vanuit het verleden.

Deze vordering is mij onbekend en aangezien al sedert 2014 niet meer op dat adres woon, lijkt het mij sterk dat ik dat zou ontvangen hebben. Deze instanties maken misbruik van persoonlijke gegevens. Ik had destijds wel wat ontvangen maar had verdere geen interesse meer.
Bovendien beweren ze dat het om een internet bestelling gaat van 2 jaar terug.

Niet ontvangen dus ook niet betalen! is mijn antwoord, ik verzoek daarom de vordering te laten vallen en ik wil nooit meer lastig gevallen worden door zowel dit incassobureau en zijn opdrachtgever! bamboo by courlux en alektum incasso.

Alektum Incasso
    Geachte M.A. khodabaks,

Na overleg met opdrachtgever is besloten dit dossier alsnog te sluiten.
    Het bewijs van verhuizing is dan ook geen noodzaak meer.

Hopend u voldoende te hebben geinformeerd,

Alektum incasso B.V.
    alie
    jammer dat zulke bedrijven je uit proberen en men genoodzaakt is om verdere maatregelen te nemen zoals melden bij de klachtenkompas.

alie

Ook een klacht indienen over Alektum Incasso?