Opgelost door Alektum Incasso: Geen overeenkomst en geen toestemming gegeven gratis proefpakket

molukker69

Klacht is dat ik gedwongen word te betalen voor iets waar ik niet om gevraagd heb
Heb geen toestemming verleend of handtekening geplaatst
De gevolgen zijn dat hun mij willen dwingen te betalen voor een oroduct dat ik steeds heb gezegd niet Akkoord en geretourneerd heb
Heb verschillende malen gereageerd op de emails daar bewijzen van steeds aangegeven niet Akkoord ,en gebeld vandaag
Bodyshape en Alektum willen niet luisteren
Ik beroep me op mijn recht geen verbintenis of contract aan te zijn gegaan
Het gratis proefpakket waarvan de verzendkosten voor mijn rekening kwam is eenmalig een machtiging voor af gegeven
Alle verdere gevolgen is vanaf gezien
Emails zijn bewaard alsbewijs tevens telefoongesprek opgenomen met bioshape data 01-12-2014

Ik wil van het contract af en van de eisen die body shape en alektum aan mij oplegt
Ik ben geen contract aangegaan en deze moet vernietigd worden volgens de wet
Geen handtekening en zeker geen toezegging gedaan
Het zou puur om een gratis product gaan
Dit is misleiding
De ACM is ingeschakeld om deze praktijken aan de tand te voelen

Alektum Incasso
    Alektum incasso heeft nog geen verweer mogen ontvangen hierin. Naar aanleiding van uw klacht, hebben wij contact opgenomen met onze opdrachtgever hierin en hen verzocht om een reactie hierin. Na dit overleg is ons verzocht het dossier te sluiten. Dit zou zijn naar aanleiding van eerder contact tussen E. Sangoer en onze opdrachtgever zelf. Alektum incasso zal E. Sangoer dan ook niet meer aanschrijven hierin.
    Wel willen wij verzoeken klachten over Alektum incasso pas te plaatsen nadat er een verweer bij Alektum incasso is neergelegd, welke dan niet naar tevredenheid behandeld zou zijn. Alektum incasso neemt deel aan klachtenkompas.nl om onze service te verbeteren, het is hierin echter noodzakelijk dat er daadwerkelijk contact is geweest tussen Alektum incasso en de klager. Hetzij per email, per telefoon of brief.Hopend u voldoende te hebben geinformeerd
    Alektum incasso B.V.
    molukker69
    Gelukkig is het dossier gesloten
    Jammer dat Alektum zich in laat met malafide opdrachtgevers
    Afgelopen maandag was er bij Radar nog een uitzending over
    De problemen met gratis proefpakketjes en hoe op te lossen
    Ben blij dat de kous nu af is ,
    Gelukkig ook veel hulp van Consuwijzer gehad ,en mijn rechtsbijstand stond klaar

molukker69

Ook een klacht indienen over Alektum Incasso?