Klacht Alektum Incasso: Geen response op meerdere mails

Onrecht216

Klacht zoals ook naar Alektum verstuurd:

Bedankt voor uw bericht. Naar aanleiding van de brief die ik gisteren per post heb ontvangen heb ik direct contact opgenomen met Zalando. De medewerker gaf aan dat ik met jullie contact op moet nemen.

Onderstaande bedrag klopt niet. Een geruime tijd geleden heb ik de producten van Zalando partners (Lipsy en Mango) terug gestuurd. Dit staat niet aangegeven op de website van Zalando. Ik heb dan ook gevraagd of zij kunnen nakijken waar het fout is gegaan.
Een medewerker van Zalando gaf aan dat ik dit met jullie moet bespreken. Dit heb ik een aantal weken geleden ook telefonisch gemeld. Er zou toen iemand naar kijken. Met deze brief moet ik nu helaas concluderen dat dit niet het geval is.

Erg spijtig, maar ik vind het erg vervelend dat ik nu ook de extra kosten voor mijn rekening krijg terwijl de fout niet bij mij ligt. Ik heb immers de kledingstukken ruim op tijd terug gestuurd (zoals ik altijd doe). Ik heb de Zalando retourservice ook gebruikt voor het terugsturen van de kledingstukken. Normaal gesproken betaal ik al mijn rekeningen ook op tijd, mits de factuur uiteraard klopt.

Ik zou graag het een en ander uit willen sluiten.

In ieder geval een reactie dat men een reactie geeft. Graag zou ik ook willen dat er uitgezocht wordt wat het openstaande bedrag nou echt is.

Alektum Incasso is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.