Klacht Alektum Incasso: heel erg en niet vriendelijke klantservice

Klachtnummer
# 635943
Gebruiker
NaasteBiet#444
Datum
1 reactie

Details

Klacht

ik had een betaling op mijn naam €78,37 , ik had niets besteld en niets ontvangen, en de voedering was gekoppelt op mijn naam en de adres van mijn moeder en geboortedatum van mijn moeder . de look voor les hadden opdracht op 23-06-2022 naar Alektum groep verstuurd en Alektum groep hadden bericht naar mijn moeder incasso 24-06-2022 binnen 24 uur bericht verstuurd, ik ben nu bezig met Alektum groep vanaf 5 oktober tot nu maar geen antwoord ontvangen een keer vragen aangifte van de politie had ik verstuurd op 31-10-2022 en gisten nog een vragen aangifte van de politie, en andere keer handtekening en nog meer vragen. en de klantenservice (vrouw) had mijn beloofd dat vorig week krijg antwoord, maar ze liggen op mensen elke keer en smoesjes, ik heb nooit zo slecht klantservice gehoord , ze moeten stoppen met zo vervelend aan mensen te doen. mijn moeder is 85 jaar en ze sturen naar haar bericht incasso als niet betaald komt deurwaard en nog rechtbank en kosten van recht bank , ze maken mensen bang voor niets. raar dingen en slecht behandelen van vragen. beter voor hun ze moet stoppen met met zo raar dingen en raar klantservice, ze liggen heel veel.

Gewenste oplossing

neetje met mensen omgaan en neetje dossier behandelen en niet liggen op mensen, ze kunnen eerst mensen vragen voor dat incasso versturen .

1 reactie

  1. Auteur
    Alektum Incasso
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw Jacoub,

    Wij danken u voor uw bericht. Helaas laten de verscherpte privacyregels (AVG) het niet toe om inhoudelijk te reageren op uw klacht. We willen u derhalve te verzoeken om contact met ons op te nemen via info@alektumgroup.nl of 020 – 417 71 77. Uw verweer zou dan zo spoedig mogelijk in behandeling worden genomen.

    We gaan er van uit u voldoende te hebben geïnformeerd.

    Hoogachtend,

    Alektum Group

Ook een klacht indienen over Alektum Incasso?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen