Klacht Alektum Incasso: Ik krijg een onterechte aanmaning over iets wat ik NOOIT besteld heb en NOOIT ontvangen heb.

noetjes

Tot mijn grote verbazing krijg ik een mail van Alektum mbt een openstaande rekening van €44,-. De hoofdsom was €3,95 en is afkomstig uit 2014 !!!!!!
In 2014 ook al contact gehad met dit malafide bedrijf en aangegeven niet bekend ermee te zijn!! het zou toen opgelost moeten zijn en was het slechts een fout werd me telefonisch verteld. Nu anno 2018 (4 jaar later) krijg ik weer mailtjes en telefoontjes over iets wat ik totaal niet besteld heb. Overigens ook nooit gekregen of wat dan ook!
Ik heb volgens hen een paar sokken (gratis) besteld waarop ik alleen verzendkosten hoefde te betalen.

Is er dan ook geen enkele instantie die dit kl**e bedrijf op kan rollen en de eigenaar ervan achter slot en grendel kan donderen?

Graag al mijn gegevens uit jullie database verwijderen, mij nooooooooit meer benaderen, het lopende vordering terugtrekken en ongedaan maken maaaar bovenal jullie excuses !!! Als mensen hiervan aangifte doen of rechtsmaatregelen nemen dan hangt dat hele k*t organisatie en zijn medewerkers die aan dit soort praktijken meewerken ! Dit is oplichting, privacy schending en ziekmakend onbeschoft!

Alektum Incasso is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

noetjes
    Ik zie graag een reactie tegemoet. Zo snel mogelijk aangezien jullie mij blijven lastigvallen !?!?!??

noetjes
Uiteindelijke oplossing Ik krijg niet eens antwoord, laat staan een oplossing. Nekschot aan dat volk geven wat daar werkt.