Klacht Alektum Incasso: Incasso na het terugsturen

Ron

Incasso ontvangen terwijl het pakketje terug is gestuurd. Krijg geen contact met het bedrijf. Vind het vervelend dat je gewoon incasso brief krijgt terwijl je het pakketje geretourneerd heb.

Incasso intrekken.

Alektum Incasso
    Geachte Heer van Leijden,Alektum incasso reageert langs deze weg op uw klacht geplaats op klachtenkompas.nl.
    U geeft in uw schrijven aan het niet eens te zijn met de factuur. Daar wij nog geen reactie hebben mogen ontvangen, verzoeken wij u langs deze weg dit alsnog te doen. Alektum incasso neemt deel aan klachtenkompas.nl om onze service te verbeteren, het is hierin echter noodzakelijk dat er daadwerkelijk contact is geweest tussen Alektum incasso en de klager. Hetzij per email, per telefoon of brief.In tegenstelling tot hetgeen u hier stelt, is er nooit contact geweest tussen u en Alektum incasso ! Wij hebben tot nu toe geen enkele reactie mogen ontvangen. U kunt ons bereiken op telefoon nummer 020 - 4177177 of per email op info@alektum.nl.
    Wij zullen uw bericht dan z.s.m. in behandeling nemen in overleg met onze opdrachtgever.Vanwege het tot op heden uitblijven van uw reactie naar Alektum incasso toe, zullen wij deze klacht sluiten.Een uitgebreiden beschrijving van ons klachten procedure vind u hier :
    http://www.alektum.com/content/Klachtenprocedure%20Alektum%20Incasso%20NL.pdfHopend u voldoende te hebben geinformeerd,
    Alektum incasso B.V.

Ook een klacht indienen over Alektum Incasso?