Klacht Alektum Incasso: Krijg vandaag 1 jaar later dezelfde e-mail dat ik moet betalen terwijl ik dat al heb gedaan

Klachtnummer
# 631013
Gebruiker
Chaima Dahmazi
Datum
2 reacties

Details

Klacht

22 maart 2022 krijg ik een mail dat ik iets moet betalen heb dat ook netjes gedaan vandaag 18 november krijg ik precies dezelfde mail toe gestuurd dus ik kijk bij de eerste mail 22 maart en ik zie dat ik toen ookal een reactie had gestuurd maar niks is geantwoord oplichters zijn het die je bedreigen met deurwaarders

Gewenste oplossing

Dat ze eens terug gaan kijken dat ik heb betaald ik ga morgen eens naar de bankafschriften zoeken maar dat gaat moeilijk als het 1 jaar geleden is gebeurt

2 reacties

  1. Auteur
    Chaima Dahmazi
    Datum
    Nog steeds geen reactie ontvangen van hun kant het word beter als ik hun e-mail blokkeer en als ik in de toekomst nog meer geld bedragen krijg dan komt er een rechter van pas
  2. Auteur
    Alektum Incasso
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw Dahmazi,

    Wij danken u voor uw bericht. Helaas laten de verscherpte privacyregels (AVG) het niet toe om
    inhoudelijk te reageren op uw klacht. We willen u derhalve te verzoeken om contact met ons op
    te nemen via info@alektumgroup.nl of 020 – 417 71 77. Uw verweer zou dan zo spoedig
    mogelijk in behandeling worden genomen.

    We gaan er van uit u voldoende te hebben geïnformeerd.

    Hoogachtend,

    Alektum Group B.V.

Ook een klacht indienen over Alektum Incasso?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen