Opgelost door Alektum Incasso: NIeuwe Factuur met incasso!!

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 163164
Gebruiker
Sasha91
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik heb destijds een telefoontje gehad over ''gratis'' scheermesjes waar ik GEEN behoefte aan had.
Dat heb ik ook verteld aan de telefoniste maar ze hebben het toch opgestuurd.
Het pakketje weer teruggestuurd maar niets van gehoord.

Ik kreeg daarna een factuur van de verzendkosten van €3,90 die ik moest betalen.
nu ligt het bij een officieel incasso bureau (Alektum) en de kosten die ik moet betalen zijn nu €43,92.

Vraag me af hoe zijn ze überhaupt aan mijn gegevens gekomen en waarom drukken ze mensen dit door hun keel.

aangifte bij de politie gedaan en die zeggen er niet op te reageren.

Ik wordt een beetje misselijk van dit hele gebeuren en ik krijg er een naar onderbuik gevoel van.

De oplossing

Tenietdoening van de factuur.
en nooit meer iets van estelle ooit in de brievenbus te ontvangen.

3 reacties

  1. Auteur
    Alektum Incasso
    Datum
    Geachte S. Kalmez,

    Alektum incasso reageert langs deze weg op uw klacht geplaats op klacht.nl / klachtenkompas.nl

    U geeft in uw schrijven aan het niet eens te zijn met de factuur. Daar wij nog geen reactie hebben mogen ontvangen, verzoeken wij u langs deze weg dit alsnog te doen. Alektum incasso neemt deel aan klacht.nl en klachtenkompas.nl om onze service te verbeteren, het is hierin echter noodzakelijk dat er daadwerkelijk contact is geweest tussen Alektum incasso en de klager. Hetzij per email, per telefoon of brief.

    Wij hebben tot nu toe geen enkele reactie mogen ontvangen. U kunt ons bereiken op telefoon nummer 020 - 4177177 of per email op info@alektum.nl.

    Wij zullen uw bericht dan z.s.m. in behandeling nemen in overleg met onze opdrachtgever.

    Vanwege het tot op heden uitblijven van uw reactie naar Alektum incasso toe, zullen wij deze klacht sluiten. Wij hebben uw dossier stilgezet voor een periode van 2 weken, ons verzoek is om ons uw verweer zo spoedig mogelijk toe te zenden per post/email/fax

    Een uitgebreide beschrijving van onze klachten procedure vindt u hier:
    http://www.alektum.com/content/Klachtenprocedure%20Alektum%20Incasso%20NL.pdf

    Hopend u voldoende te hebben geïnformeerd,
    Alektum incasso B.V.
  2. Auteur
    Sasha91
    Datum
    Het blijft hier gaan over een ongewenste toezending die ik Duidelijk heb afgeslagen maar nu schijnbaar via hun site heb besteld.
  3. Auteur
    Alektum Incasso
    Datum
    Deze klacht is reeds behandeld onder klachten id 163922.

    Alektum verwijst voor de afhandeling naar deze klacht.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Sasha91
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Alektum Incasso?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen