Klacht Alektum Incasso: Niks ontvangen en ik wil het ook niet

Susan

Goedemiddag blue mountain skincare,

Ik heb een proefpakket gekregen van jullie, en daar is ook alles mee gezegd, en heb ook nog contact gehad met een van jullie medewerkers en ik zou terug gebeld worden nooit gebeurd maar wel een bijna een half uur aan de telefoon gezeten betalen jullie dat ook?

Maar jullie hebben wel 80 euro van mijn rekening af gehaald, ik verwacht wel dat jullie terug storten naar mijn rekening... Ik vindt het ook kwalijke zaak dat ik bel naar jullie en mij het beloven maar jullie sturen mij nog een rekening.. Dus ik betaal dus niet want ik heb ook niks ontvangen...

Met vriendelijke groet Susan van der tas

80 euro graag terug storten zoals beloofs

Alektum Incasso
    Geachte mevrouw van der Tas,

Alektum incasso reageert langs deze weg op uw klacht geplaats op klacht.nl / klachtenkompas.nl

U geeft in uw schrijven aan het niet eens te zijn met de factuur. Daar wij nog geen reactie hebben mogen ontvangen, verzoeken wij u langs deze weg dit alsnog te doen. Alektum incasso neemt deel aan klacht.nl en klachtenkompas.nl om onze service te verbeteren, het is hierin echter noodzakelijk dat er daadwerkelijk contact is geweest tussen Alektum incasso en de klager. Hetzij per email, per telefoon of brief.

Wij hebben tot nu toe geen enkele reactie mogen ontvangen. U kunt ons bereiken op telefoon nummer 020 - 4177177 of per email op info@alektum.nl.

Wij zullen uw bericht dan z.s.m. in behandeling nemen in overleg met onze opdrachtgever.

Vanwege het tot op heden uitblijven van uw reactie naar Alektum incasso toe, zullen wij deze klacht sluiten.

Een uitgebreide beschrijving van onze klachten procedure vindt u hier:

Hopend u voldoende te hebben geïnformeerd,
    Alektum incasso B.V.

Ook een klacht indienen over Alektum Incasso?